65kids

65kids

65kids

65kids

دانلود 4 تا از بهترین و جدیدترین کتاب های آموزش اعتماد به نفس که باید بخوانید

اعتماد-به-نفس1-

تمام افراد اعتماد به نفس بالایی ندارند و تنها انسانهای موفق هستند که این ویژگی و امتیاز را در خود تقویت و به درجاتی از آن رسیده اند. اما واقعا اشخاصی که از اعتماد به نفس درست برخوردار هستند چه کارهایی انجام می دهند که آنها را از دیگران متمایز می کند. در این پست دانلود ۴ تا از بهترین و جدیدترین کتاب های آموزش اعتماد به نفس را برای شما تهیه کرده ایم که باید بخوانید و با استفاده از دستورالعمل های معرفی شده در آنها بتوانید بر مشکل کمبود اعتماد به نفس خود غلبه نمایید.

  ادامه مطلب ...

15 تا از جدیدترین و جالبترین خواص و عوارض شیرین بیان طبق تحقیقات 2019


شیرین بیان

ریشه ی شیرین بیان اغلب بعنوان شیرین کننده در آب نباتها و نوشیدنی ها استفاده میشود. مردم همچنین برای قرنها از ریشه ی شیرین بیان برای فواید دارویی آن استفاده میکردند. جامعه ی پزشکی برخی فواید شیرین بیان را ثابت کرده است؛ اما باید این را مد نظر قرار داد که تحقیقات پزشکی، برخی از این فواید را ثابت نکرده است.

  ادامه مطلب ...

دانلود جزوه پی دی اف بیش از ۶۰۰ مترادف و متضاد کلمات انگلیسی

https://charbzaban.com/wp-content/uploads/2018/08/504-words-650x400.jpg

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۶۰۰ تا از کلمات مترادف و متضاد زبان انگلیسی که حاصل زمان زیادی جستجو و گلچین کردن مطالب است را برای دانلود رایگان شما زبان آموزان عزیز قرار می دهیم.

? سطح مقدماتی-پیشرفته

? برگرفته از وب سایت های مختلف

دقت کنید که یادگیری کلمات مترادف و متضاد در زبان انگلیسی تاثیر چشمگیری بر افزایش دامنه واژگان شما خواهد داشت. در واقع یکی از مهم ترین توصیه های اساتید موسسات مختلف، عدم استفاده از معانی فارسی برای بخاطر سپاری کلمات است و به جای آن توصیه به استفاده از مترادف ها و متضادهای زبان انگلیسی می شود.

  ادامه مطلب ...

معرفی کامل ورزش های رزمی ژاپنی بهمراه تصاویر آنها

بوکس1

در ادامه آموزش های کاربردی ورزش های رزمی، در این پست به معرفی کامل ورزش های رزمی ژاپنی بهمراه تصاویر آنها می پردازیم.

مقدمه:

هنرهای رزمی در بین مردم کشورهای مختلف قدمتی طولانی دارد که این هنرها ریشه در فرهنگ و آیین مردم هر دیار دارد و آیین ها با تأثیر بر نوع مبارزات باعث شکل گیری سبکهای مختلف شده اند.


  ادامه مطلب ...

۳ راهکار بسیارساده برای بالا بردن سرعت گوشی اندروید تا ۲ برابر!

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که به خاطر پایین آمدن سرعت گوشی کلافه شده اید، مثلا وقتی روی دکمه home کلیک میکنید با تاخیر به صفحه اصلی بروید و یا هنگام تایپ کردن زمان طولانی میگذرد تا یک حرف را تایپ کنید و … . نگران نباشید برای حل این مشکل با ما همراه باشید تا روش های را به شما معرفی کرده که به سادگی میتوانید آن را روی گوشی خود اجرا کرده و گوشی خود را افزایش سرعت دهید.

مقدمه:

عوامل زیادی وجود دارد که کارایی و سرعت گوشی اندروید پایین بیاید که شاید مهمترین دلیل آن مشکلات سخت افزاری باشند. سخت‌افزار گوشی‌های تلفن همراه بسیار ظریف و حساس است و در صورت بی‌توجهی به آن‌ به سادگی خراب شده و مشکل پیدا می‌کند و باعث می‌شود که قسمت نرم‌افزاری گوشی هم مشکل پیدا کند. تعداد هسته گوشی (CPU) به طور کامل عامل کاهش سرعت پردازنده گوشی نیست و عواملی مانند مانند معماری، فرکانس کاری، حافظه کش، لیتوگرافی و بسیاری موارد دیگر بر عملکرد پردازنده تاثیر عمده دارند.

  ادامه مطلب ...